W wyszukiwarkach stworzono specjalne strony na

Skuteczne pozycjonowanie Warszawa
W wyszukiwarkach stworzono specjalne strony, na których można zgłaszać witryny, które stosują nieetyczne metody pozycjonowania, np.

Google ? Raport dotyczący spamu. W związku z ogromnym zainteresowaniem pozycją danej strony w wyszukiwarce zaczęto stosować różnorodne metody pozycjonowania m.in.

takie, których nie akceptują twórcy wyszukiwarek lub nie są zgodne z zaleceniami dla tworzących strony, gdyż ?zaśmiecają? wyniki wyszukiwania. Te metody zaczęto nazywać nieetycznymi.
Są to na przykład: Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Linkowanie w internetowej encyklopedii

Skuteczne pozycjonowanie Warszawa
Linkowanie (ang. Link building) ? zestaw działań związanych z optymalizacją dla wyszukiwarek internetowych wewnątrz i na zewnątrz strony internetowej, których celem jest poprawienie pozycji witryny w wyszukiwarkach internetowych, a pośrednio zwiększenie ilości wejść na daną stronę lub linków zwrotnych.
Poprawna implementacja linkowania może zwiększyć ilość wysokiej jakości odniesień do danej strony internetowej, co z kolei może przełożyć się na wyższą pozycję w rankingu wyszukiwarek internetowych.
Wykorzystywane jest także jako strategia w kampaniach marketingowych, których celem jest zwiększenie świadomości marki. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Linkowanie

Do tego celu wykorzystywany może być

Content Marketing jest ściśle związany z pojęciem tzw.
marketingu wirusowego, czyli działaniami marketingowymi, których celem jest budowanie świadomości marki poprzez nakłonienie odbiorców do samodzielnego rozpowszechniania informacji na temat danej firmy, oferowanych przez nią produktów bądź usług.

Żeby osiągnąć ten cel, specjaliści od content marketingu stosują różne techniki docierania do potencjalnych klientów.

Do najpopularniejszych kanałów przekazu należą fora i media społecznościowe (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube itp.) oraz blogi branżowe, które umożliwiają szybkie rozpowszechnianie treści marketingowych.
Do tego celu wykorzystywany może być m.in.

real-time marketing. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing.